De leukste activiteiten voor op het strand

Picknicken

Als u op het strand bent, met familie of vrienden, is een picknick zeker op zijn plaats. Het plezier duurt immers maar tot de buikjes beginnen te mopperen. Er zijn veel strandtenten langs de meeste stranden, maar ze kunnen vrij duur zijn en meestal verkopen ze voedsel dat je niet echt zou categoriseren als gezond. Dus waarom neem je niet gewoon je eigen eten mee naar het strand? Niet alleen zult u in staat zijn om te bezuinigen op uw voedsel uitgaven, maar je bent ook zeker dat uw kinderen eten voedzame maaltijden. Het bereiden van mooie, gezonde maaltijden hoeft niet moeilijk te zijn. Sandwiches en sla wraps bijvoorbeeld, zijn vrij eenvoudig te bereiden en in te pakken. U moet ook overwegen om wat vers of gedroogd voedsel mee te nemen dat niet alleen gezond is, maar ook zonder keukengerei kan worden gegeten. Met een strandlaken groot waar alle hapjes op kunnen wordt het gegarandeerd een feest.

Probeer Body Boarding

Een van de meest populaire strandactiviteiten is surfen. Er gaat niets boven het vangen van een grote golf en het terugrijden naar de kust. Veel kinderen worden echter geïntimideerd door surfplanken en grote golven. Wat kunnen ze nog meer doen? Nou, wat dacht je van bodyboarden? Body boarding werkt ongeveer hetzelfde als surfen, maar maakt gebruik van een boogie board in plaats van een surfplank. Bij body boarding liggen mensen plat op hun buik tijdens het rijden op de golven, in tegenstelling tot bij het surfen waar ze geacht worden op te staan. Body boarding kan een heleboel plezier bieden aan kinderen die op zoek zijn naar wat spetters en snelheid. Kinderen vanaf zes jaar mogen meestal bodyboarden, en sommige surfwinkels bieden ook bodyboard-lessen aan voor kinderen.

Suppen

Een andere watersport die snel aan populariteit wint is stand-up paddle boarding of ook wel suppen genoemd. Als je dit nog niet eerder hebt gedaan, dan is er geen beter moment om te beginnen dan nu. Simpel gezegd, suppen maakt gebruik van een paddleboard en een paddle. Bij het opstaan hoeft u alleen maar te roeien om van de ene plaats naar de andere te gaan. Als sport zijn er veel voordelen aan suppen; Ontwikkelen van kracht en balans, het is een goede full body workout omdat je al je spieren gebruikt om te peddelen en je evenwicht te bewaren. Het kan dezelfde effecten hebben als joggen of aerobics, en als u lang genoeg in het water blijft, kunt u uw risico’s op hartaanvallen en andere cardiovasculaire problemen verminderen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *