Let op prijsvechters voor het vervoeren van een pakket

Vandaag de dag worden er ontelbaar veel producten vanuit webshops over de gehele wereld verscheept. We kennen in Nederland de grote winkels zoals Coolblue, Bol.com en Wehkamp. Maar naast de grote ketens zijn er duizenden webshops in Nederland die ook een flink aantal bestellingen per dag uitvoeren. Deze pakket en producten moeten allemaal naar de consument verstuurd worden. Doordat bij deze kleinere webshops de marges allemaal wat krapper zijn, willen deze webshops graag een goedkoop pakket versturen. Maar een goedkope vervoerder wil niet altijd zeggen dat dit kwalitatief ook goed is. In dit artikel nemen we jullie mee door de diverse perikelen die plaats kunnen vinden.

Vandaag besteld, volgende dag in huis

Een garantie die heel consumenten goed kennen en als muziek in de oren klinkt. Nog snel dat verjaardagscadeautje kopen omdat je dat vergeten was of een spoedbestelling plaatsen omdat er iets kapot is gegaan. Hoe vervelend is het dan als dit uiteindelijk toch niet de volgende dag geleverd wordt omdat de vervoerder niet helemaal betrouwbaar is.
In dat geval is het misschien beter om wat meer te betalen voor de vervoerderskosten en een tevreden klant te hebben. Wellicht komt de klant tenslotte nog een keer terug voor een tweede bestelling.

Fragile

Door de vele pakketjes die bij de vervoerders dagelijks de revue passeren, wordt er nog wel eens wat ruwer omgegaan met de pakketten. U wilt niet dat de dure, glazen vaas verzonden wordt en uiteindelijk in 1000 stukjes aankomt bij de klant. Ook in dit geval kunt u dus beter kiezen voor vervoerder die hier netjes mee omgaat.

Track & trace

Niets is vervelender om een pakketje aan de deur te missen. Track & Trace geeft een goede tijdsindicatie wanneer de bezorger het pakketje bij uw klant komt afleveren. Hierdoor kunnen klanten de planning van de dag beter indelen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *